Leclerc: "I think I broke everything under the car"
"I tried too hard, sorry," Charles Leclerc told his mechanic and Ferrari after two exits - one marginal and one quite violent - in his final qualifying session for the Austrian GP. And he added that he could have been in 3rd place at the start.
Ferrari appeared significantly improved in Spielberg's qualifying, having found quite efficient solutions to yesterday's SF-24 bounce problems, as they were limited to 4th on the grid with Carlos Sainz and 6th with Charles Leclerc (after the deletion of the third time which McLaren's Oscar Piastri achieved due to exceeding the track limits at turn 6).
The Monegasque had two exits on his final fast lap in Q3, the second of which - in the last two corners - was quite violent. And returning to the pits, the 25-year-old told his mechanic Brian Bochy that "I think I broke everything under the car", before publicly apologizing.
In this last set of corners Leclerc touched the sand trap, lost much of the grip and was forced to open up in the last corner. That's where the cavallino went violently over the curbs, and that's theoretically where significant damage was done to the floor of the SF-24.
"I always want to try, today I tried too hard" said Leclerc at the end. "Many times it pays to take risks, but not today. In turns 2-3 I was very happy and optimistic. There I was already 2 tenths faster than the previous lap.
Then in turn 4 I tried to brake slowly and unfortunately I locked a front wheel and went wide open. At the turn I made some 'raid' to restore it, but I touched the sand trap. In turn 7 I continued to push, even though I knew it would be difficult to improve my time."
#Leclerc ultimo giro davvero al limite già nelle prime curve, poi per recuperare il deficit in S3 ha esagerato da curva 4 in poi.. Abbastanza demoralizzato a fine Q#F1 #AustrianGP #Austria #Ferrari #redbull #newey #skymotori #russel #hamilton #perez #verstappen #norris #piastri… pic.twitter.com/JlJGiaHDUl
And he concluded, the 25-year-old, adding that "it's a shame, because the first round in Q3 with used tires was very good. The feeling [of the car] today was better, the team did a good job. But in Q3 I made a mistake, I apologize, especially considering the difficult races we've had lately."
*** Λεκλέρ: "Νομίζω ότι έσπασα τα πάντα κάτω από το αυτοκίνητο"
"Προσπάθησα υπερβολικά, συγγνώμη" είπε ο Σαρλ Λεκλέρ στο μηχανικό του και στη Ferrari μετά από τις δύο εξόδους -μία οριακή και μία αρκετά βίαιη- που είχε στον τελευταίο του γύρο στις δοκιμές κατάταξης του GP Αυστρίας. Και συμπλήρωσε ότι θα μπορούσε να είχε βρεθεί στην 3η θέση της εκκίνησης.
Η Ferrari παρουσιάστηκε σημαντικά βελτιωμένη στις κατατακτήριες του Σπίλμπεργκ, έχοντας βρει αρκετά αποδοτικές λύσεις για τα χθεσινά προβλήματα αναπηδήσεων της SF-24, όπως περιορίστηκε στην 4η θέση της εκκίνησης με τον Κάρλος Σάινθ και στην 6η με τον Σαρλ Λεκλέρ (μετά τη διαγραφή του τρίτου χρόνου που πέτυχε ο Όσκαρ Πιάστρι της McLaren, λόγω υπέρβασης των ορίων της πίστας στη στροφή 6).
Ο Μονεγάσκος είχε δύο εξόδους στον τελευταίο του γρήγορο γύρο στο Q3, εκ των οποίων η δεύτερη -στις δύο τελευταίες στροφές- ήταν αρκετά βίαιη. Και επιστρέφοντας στα πιτς, ο 25χρονος διεμήνυσε στον μηχανικό του Μπράιαν Μπότσι πως “νομίζω ότι έσπασα τα πάντα κάτω από το αυτοκίνητο”, πριν απολογηθεί δημοσίως.
Στην τελευταία αυτή συστοιχία στροφών ο Λεκλέρ ακούμπησε την αμμοπαγίδα, έχασε μεγάλο μέρος της πρόσφυσης κι έτσι αναγκάστηκε να ανοιχτεί στην τελευταία στροφή. Εκεί το cavallino πέρασε βίαια πάνω από τα κερμπς, και θεωρητικά εκεί προκλήθηκε σημαντική ζημιά στο δάπεδο της SF-24.
“Πάντα θέλω να προσπαθώ, σήμερα προσπάθησα υπερβολικά” είπε στο τέλος ο Λεκλέρ. “Πολλές φορές αποδίδει το να παίρνεις ρίσκα, αλλά όχι σήμερα. Στις στροφές 2-3 ήμουν πολύ χαρούμενος και αισιόδοξος. Εκεί ήμουν ήδη 2 δέκατα ταχύτερος σε σχέση με τον προηγούμενο γύρο.
Έπειτα, στη στροφή 4 προσπάθησα να φρενάρω αργά και δυστυχώς μπλόκαρα έναν εμπρός τροχό και ανοίχτηκα. Στη στροφή έκανα μια κάποια 'έφοδο' για να το αποκαταστήσω, αλλά ακούμπησα την αμμοπαγίδα. Στη στροφή 7 συνέχισα να πιέζω, παρότι γνώριζα ότι πια θα ήταν δύσκολο να βελτιώσω το χρόνο μου”.
#Leclerc ultimo giro davvero al limite già nelle prime curve, poi per recuperare il deficit in S3 ha esagerato da curva 4 in poi.. Abbastanza demoralizzato a fine Q#F1 #AustrianGP #Austria #Ferrari #redbull #newey #skymotori #russel #hamilton #perez #verstappen #norris #piastri… pic.twitter.com/JlJGiaHDUl
Και κατέληξε, ο 25χρονος, συμπληρώνοντας πως “είναι κρίμα, διότι ο πρώτος γύρος στο Q3 με χρησιμοποιημένα ελαστικά ήταν πολύ καλός. Η αίσθηση [του αυτοκινήτου] σήμερα ήταν καλύτερη, η ομάδα έκανε καλή δουλειά. Αλλά στο Q3 έκανα ένα λάθος, ζητώ συγγνώμη, ειδικά σκεπτόμενος τους δύσκολους αγώνες που είχαμε τελευταία”.
Πηγή: Sport 24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου