Crutchlow returns to MotoGP
Cal Crutchlow will be fielded by Yamaha for the Japanese Grand Prix as an exceptional entry
2023 in MotoGP is a year of confirmation by the manufacturers from Japan that things are not going well. Both Yamaha and Honda have not found a way to compete with the European manufacturers (especially Ducati) and their performances are embarrassing.
Yamaha is doing everything they can to give Fabio Quartararo and Franco Morbidelli a competitive bike, but they haven't achieved anything special. After all, since they also lost their satellite team, they can't afford to gather enough information from different riders and are struggling to find a solution to the problems on their own.
In their quest to find what they are looking for in the YZR-M1, Yamaha decided to enlist Cal Crutchlow in the three-day race at the Japanese Grand Prix. The Brit is Yamaha's official tester and knows the bike well. In 2021 and 2022 he took part in 10 Grand Prix as a replacement for an injured Yamaha rider, while we must not forget that in his racing career he has achieved victories and podiums in MotoGP.
The big issue for the Yamaha is the engine, which due to the fact that it's an inline four-cylinder falls short of the V4-using competition. Yamaha has begun a collaboration with Marmorini on the design of the new engine for 2024. However, this engine will not be used by Crutchlow in the Motegi race due to regulation restrictions.
We remind you that the Japanese Grand Prix takes place on October 1st.
*** Ο Κράτσλοου επιστρέφει στο MotoGP
Τον Καλ Κράτσλοου θα επιστρατεύσει η Yamaha για το Ιαπωνικό Grand Prix ως έκτακτη συμμετοχή
Το 2023 στο MotoGP είναι μια χρονιά επιβεβαίωσης των κατασκευαστών από την Ιαπωνία ότι τα πράγματα δεν πάνε καλά. Τόσο η Yamaha, όσο και η Honda, δεν έχουν βρει τον τρόπο να ανταγωνιστούν τους Ευρωπαίους κατασκευαστές (ιδιαίτερα την Ducati) με αποτέλεσμα οι εμφανίσεις τους να είναι ντροπιαστικές.
Η Yamaha κάνει ότι μπορεί για να δώσει μια ανταγωνιστική μοτοσικλέτα στους Φάμπιο Κουαρταραρό και Φράνκο Μορμπιντέλι, ωστόσο δεν έχουν καταφέρει κάτι το ιδιαίτερο. Άλλωστε από τη στιγμή που έχασαν και τη δορυφορική τους ομάδα δεν έχουν την πολυτέλεια να συλλέξουν αρκετές πληροφορίες από διαφορετικούς αναβάτες και παλεύουν μόνοι τους να βρουν λύση στα προβλήματα.
Στην προσπάθειά της να βρει αυτό που ψάχνει στην YZR-M1, η Yamaha αποφάσισε να επιστρατεύσει τον Καλ Κράτσλοου στο αγωνιστικό τριήμερο του Ιαπωνικού Grand Prix. Ο Βρετανός είναι ο επίσημος δοκιμαστής της Yamaha και γνωρίζει καλά τη μοτοσικλέτα. Το 2021 και το 2022 πήρε μέρος σε 10 Grand Prix ως αντικαταστάτης κάποιου αναβάτη της Yamaha που είχε τραυματιστεί, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στην αγωνιστική του καριέρα έχει πετύχει νίκες και βάθρα στο MotoGP.
Το μεγάλο θέμα για την Yamaha είναι ο κινητήρας, ο οποίος λόγω του γεγονότος ότι είναι τετρακύλινδρος σε σειρά υπολείπεται σε σχέση με τον ανταγωνισμό που χρησιμοποιεί V4. Η Yamaha έχει ξεκινήσει μια συνεργασία με την Marmorini στον σχεδιασμό του νέου κινητήρα για το 2024. Αυτόν τον κινητήρα όμως δεν θα μπορεί να τον χρησιμοποιήσει ο Κράτσλοου στον αγώνα του Μοτέγκι λόγω των περιορισμών στους κανονισμούς.
Θυμίζουμε ότι το Grand Prix της Ιαπωνίας πραγματοποιείται την 1η Οκτωβρίου.
Πηγή: Gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου