ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022

Λεβαντόφσκι: Η Μπάγερν επέκτεινε την συνεργασία της με την Konami, αλλά ο Πολωνός έλειπε από την παρουσίαση

Lewandowski: Bayern extend their partnership with Konami, but the Pole was absent from the presentation

The Polish striker was the brightest diamond for the Bavarians in the last eight years, but with his uncertain future he shone through his absence in the announcement of the expansion of the Bavarians' cooperation with Konami.

Bayern Munich have expanded their partnership with Japanese entertainment company Konami, but Robert Lewandowski did not appear anywhere in the ad accompanying the announcement.

The German champions have been working with the Tokyo-based video game company since 2019, offering exclusive access to the club's players and legends. However, it is impossible to ignore the fact that while Thomas Miller, Alfonso Davis, Serge Gnabri have a prominent place in the posts of this collaboration, the Polish striker is absent. This is a rather expected fact since his future in Bayern is extremely doubtful and the relations between the two sides are not in the best possible condition.

Andreas Jung, a member of Bayern's marketing board, told the club's official website: "Working with KONAMI is very important to us because this market is booming and very popular with young fans. We love football and this partnership offers the perfect opportunity to play the game virtually with our fans around the world and connect everyone in this way. KONAMI translates as "small wave" and we have already managed to create a big wave together in the first years of our collaboration. We want to keep surfing. We are looking forward to the future. "

The 33-year-old striker has not hidden his desire to face a new challenge outside of Munich this summer, with Barcelona being the number 1 possible destination for the experienced striker.

*** Λεβαντόφσκι: Η Μπάγερν επέκτεινε την συνεργασία της με την Konami, αλλά ο Πολωνός έλειπε από την παρουσίαση

Ο Πολωνός επιθετικός ήταν το πιο λαμπερό διαμάντι για τους Βαυαρούς τα τελευταία οκτώ χρόνια, αλλά με το μέλλον του αβέβαιο έλαμψε δια της απουσίας του στην ανακοίνωση της επέκτασης της συνεργασίας των Βαυαρών με την Konami.

Η Μπάγερν Μονάχου επέκτεινε τη συνεργασία της με την ιαπωνική εταιρεία ψυχαγωγίας Konami, αλλά ο Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι δεν εμφανίστηκε πουθενά στο διαφημιστικό περιεχόμενο που συνοδεύει την ανακοίνωση.

Οι πρωταθλητές Γερμανίας συνεργάζονται με την εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών με έδρα το Τόκιο από το 2019, προσφέροντάς της αποκλειστική πρόσβαση στους παίκτες και τους θρύλους του συλλόγου. Είναι, ωστόσο, αδύνατο να αγνοηθεί το γεγονός ότι ενώ οι Τόμας Μίλερ, Αλφόνσο Ντέιβις, Σερζ Γκνάμπρι έχουν εξέχουσα θέση στις αναρτήσεις της εν λόγω συνεργασίας, ο Πολωνός επιθετικός είναι απών. Γεγονός μάλλον αναμενόμενο αφού το μέλλον του στη Μπάγερν είναι εξαιρετικά αμφίβολο και οι σχέσεις των δύο πλευρών όχι και στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.

Ο Αντρέας Γιουνγκ, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Μπάγερν στο τμήμα του μάρκετινγκ, είπε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου: «Η συνεργασία με την KONAMI έχει μεγάλη σημασία για εμάς γιατί αυτή η αγορά ανθεί και είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στους νεαρούς οπαδούς. Αγαπάμε το ποδόσφαιρο και αυτή η συνεργασία προσφέρει την ιδανική ευκαιρία να παίξουμε το παιχνίδι εικονικά με τους οπαδούς μας σε όλο τον κόσμο και να συνδέσουμε τους πάντες με αυτόν τον τρόπο. Το KONAMI μεταφράζεται ως «μικρό κύμα» και έχουμε ήδη καταφέρει να δημιουργήσουμε ένα μεγάλο κύμα μαζί τα πρώτα χρόνια της συνεργασίας μας. Θέλουμε να συνεχίσουμε να σερφάρουμε. Ανυπομονούμε για το μέλλον».

Ο 33χρονος επιθετικός δεν κρύβει εδώ και καιρό την επιθυμία του να αντιμετωπίσει μια νέα πρόκληση εκτός Μονάχου αυτό το καλοκαίρι με την Μπαρτσελόνα να είναι ο νούμερο 1 πιθανός προορισμός για τον πολύπειρο στράικερ.

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου