Bundesliga

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021

Μπινότο: "Σημαντικό βήμα για το 2022 ο νέος κινητήρας της Ferrari"

Binoto: "Important step for 2022 the new Ferrari engine"

Ferrari CEO Matthias Binotto spoke about the new engine launched by Scuderia in Sochi and mentioned the potential for much improvement in the future.

Ferrari's improved performance from the 2022 engine launched by Charles Leclerc at the Russian Grand Prix is ​​not spectacular, according to Scuderia executives, but his development experience will greatly help the team for next Formula 1 season.

Prior to the Sochi race, it was reported that the new power unit would offer Ferrari about 15 extra horsepower, significantly closing the gap on the Mercedes unit - a lag that Scuderia CEO Matthias Binotto himself identified as around 20 horses. It's a significant difference, and the main reason for the SF21's relative lack of top speed in the straights.

In Sochi, it became known that the new unit covers less than half of this 20 hp lag, as the team's racing director, Lauren Mekis, said he was satisfied but clarified that the new engine "does not change the data".

Only Charles Leclerc, unlike Carlos Saint, used the new unit in the Russian GP. Due to her change, Monegasque started from the penultimate position of the race - but made an impressive counterattack to reach the 3rd, before losing it by wrongly choosing to stay with the slick tires at the end of the race, when it started to rain.

Speaking about the new power unit, in turn, Binoto also kept a low profile - but said that the experience of its development from this year is important for the development of the Scuderia of the year at the championship level.

"I can not speak in numbers - I think it has to do with confidentiality," said the Italian. "It is a step in terms of performance, but the most important thing for us is that we pushed the boundaries of technology as much as we could. This experience will undoubtedly help us in the run-up to 2022. I'm glad Charles now has it, and he will have it "for the rest of this season, because this is an important step forward," he concluded.

Apart from 2022, however, the new power unit will help Ferrari again this year, in its battle with McLaren for the 3rd place in the manufacturers' championship. Carlos Sainth is also expected to get it in their car, in one of the upcoming races - of course without avoiding the penalty to start last.

*** Μπινότο: "Σημαντικό βήμα για το 2022 ο νέος κινητήρας της Ferrari"

Ο διευθυντής της Ferrari, Ματία Μπινότο, μίλησε για το νέο κινητήρα που εγκαινίασε η Scuderia στο Σότσι και αναφέρθηκε στα περιθώρια μεγάλης βελτίωσης στο μέλλον.

Η βελτιωμένη απόδοση της Ferrari από τον κινητήρα του 2022 που εγκαινίασε στο GP Ρωσίας ο Σαρλ Λεκλέρ δεν είναι φαντασμαγορική, σύμφωνα με τους επικεφαλής της Scuderia, αλλά η εμπειρία εξέλιξής του θα βοηθήσει σημαντικά την ομάδα για την επόμενη σεζόν της Formula 1.

Πριν από τον αγώνα του Σότσι οι πληροφορίες ανέφεραν ότι η νέα μονάδα ισχύος θα προσέφερε στη Ferrari περί τους 15 επιπλέον ίππους, κλείνοντας σημαντικά την υστέρηση από τη μονάδα της Mercedes - υστέρηση που ο ίδιος ο διευθυντής της Scuderia, Ματία Μπινότο, προσδιόρισε περίπου τους 20 ίππους. Είναι μια σημαντική διαφορά, και κύρια υπαίτια για την σχετική έλλειψη τελικής ταχύτητας της SF21 στις ευθείες.

Στο Σότσι έγινε γνωστό ότι η νέα μονάδα καλύπτει σε ποσοστό μικρότερο του μισού αυτήν την υστέρηση 20 hp, καθώς ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Λορέν Μεκίς, δήλωσε ικανοποιημένος αλλά διευκρινίζοντας ότι ο νέος κινητήρας "δεν αλλάζει τα δεδομένα".

Μόνο ο Σαρλ Λεκλέρ, σε αντίθεση με τον Κάρλος Σάινθ, χρησιμοποιούσε τη νέα μονάδα στο GP Ρωσίας. Λόγω της αλλαγής της, ο Μονεγάσκος εκκίνησε από την προτελευταία θέση του αγώνα - αλλά έκανε μια εντυπωσιακή αντεπίθεση για να φτάσει μέχρι την 3η, πριν τη χάσει επιλέγοντας λανθασμένα να μείνει με τα σλικς ελαστικά στο τέλος του αγώνα, όταν άρχισε να βρέχει.

Μιλώντας για τη νέα μονάδας ισχύος, με τη σειρά του, ο Μπινότο επίσης κράτησε χαμηλούς τόνους - αλλά είπε ότι η εμπειρία της εξέλιξής της από φέτος είναι σημαντική για την ανέλιξη της Scuderia του χρόνου σε επίπεδο πρωταθλητισμού.

"Δεν μπορώ να μιλήσω με αριθμούς - νομίζω ότι έχει να κάνει με θέματα εμπιστευτικότητας", είπε οι Ιταλός. "Είναι ένα βήμα από άποψη απόδοσης, αλλά το πιο σημαντικό για εμάς είναι ότι πιέσαμε τα όρια της τεχνολογίας όσο περισσότερο μπορούσαμε. Αυτή η εμπειρία αναμφίβολα θα μας βοηθήσει ενόψει του 2022. Είμαι χρούμενος που τον έχει τώρα ο Σαρλ, και θα τον έχει και για το υπόλοποιο της φετινής σεζόν, διότι αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα προόδου", κατέληξε.

Πέραν του 2022, πάντως, η νέα μονάδα ισχύος θα βοηθήσει και φέτος τη Ferrari, στη μάχη της με τη McLaren για την 3η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Ο Κάρλος Σάινθ επίσης αναμένεται να την αποκτήσει και αυτός στο μονοθέσιό τους, σε κάποιον από τους προσεχείς αγώνες - φυσικά χωρίς να αποφύγει την ποινή να εκκινήσει τελευταίος.

Πηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου