Bundesliga

Τετάρτη 28 Απριλίου 2021

F1: Η Mercedes W12 "δυόμισι δέκατα πίσω" από τη RB-Honda

F1: Mercedes W12 "two and a half tenths" from RB-Honda

In the run-up to Sunday's third round of F1 in Portugal, Toto Wolff is clear that the Mercedes W12 is 2.5 tenths behind the Red Bull RB16B at full speed - but that it is faster in racing conditions.

Despite the fact that Lewis Hamilton took the pole position in the qualifying tests of Imola, the racing director of Mercedes estimates that this happened due to a mistake of Max

 Ferstappen in Taburello - which left the Dutchman behind and his RBR counterpart, Sergio Perez, albeit at just 17 milliseconds.

Wolf said, in particular: "Our car is still lagging behind. We did get the pole position [in Imola], but if Max has a clean lap, we are probably two or two and a half tenths behind, maybe three. So simply, this is the "We are slowly beginning to understand it, but according to the papers we still do not have the car and the power unit to deal with the Red Bull-Honda."

However, the Austrian said that the W12 is the fastest car in the race tracks - that is, with a large fuel load and harder tires: "The good thing is that we seem to have a very fast car in racing conditions. This was true in both Bahrain and "I would say it's clearly the fastest car. Now we just have to adjust our performance in the ranking tests."

Finally, commenting on the fact that Hamilton leads the drivers' championship (by 1 point) by Ferstappen and Mercedes to the manufacturers (by 7 points) by RBR, Wolf concluded: "Our opponents did not make the most of the opportunity "We gave them, and so we are unexpectedly leading in both leagues. Imola's game was so crazy that in some places we feel we would not have won a single point."

The latter scenario seemed like a possibility at the moment when Hamilton was in the sand trap of Toza, with his first driving error in a long time. A mistake that, however, did not cost him, as the Briton benefited from the suspension of the match due to the Botas-Russell accident.

According to Jacques Villeneuve, Hamilton's first mistake in several years was because the champion, also after years, feels pressure: "We saw in Imola that Lewis has lost the habit of taking big risks. But he has to do it now. "Because unlike in previous years he now has an opponent in equal equipment, leading to another team," said the 1997 Canadian champion.

***F1: Η Mercedes W12 "δυόμισι δέκατα πίσω" από τη RB-Honda

Εν όψει του κυριακάτικου τρίτου φετινού γύρου της F1 στην Πορτογαλία, ο Τότο Βολφ θεωρεί ξεκάθαρο πια ότι η Mercedes W12 υστερεί κατά 2,5 δέκατα της Red Bull RB16B σε απόλυτη ταχύτητα - αλλά ότι είναι ταχύτερη στις συνθήκες του αγώνα.

Παρά το γεγονός ότι ο Λιούις Χάμιλτον πήρε την πολ ποζίσιον στις κατατακτήριες δοκιμές της Ίμολα, ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes εκτιμά ότι αυτό συνέβη εξαιτίας ενός λάθους του Μαξ

 Φερστάπεν στην Ταμπουρέλο - που άφησε τον Ολλανδό πίσω και από τον ομόλογό του στην RBR, Σέρχιο Πέρεθ, αν και με μόλις 17 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Ο Βολφ είπε, συγκεκριμένα: "Υστερεί ακόμα το αυτοκίνητό μας. Πήραμε μεν την πολ ποζίσιον [στην Ίμολα], αλλά αν ο Μαξ έχει έναν καθαρό γύρο, είμαστε πιθανότατα δύο ή δυόμισι δέκατα πίσω, ίσως και τρία. Έτσι απλά, αυτή είναι η σειρά δυναμικότητας προς στιγμήν. Αρχίζουμε σιγά, σιγά να το κατανοούμε, αλλά σύμφωνα με τα χαρτιά ακόμα δεν έχουμε το αυτοκίνητο και τη μονάδα ισχύος για να αντιμετωπίσουμε τη Red Bull-Honda".

Παρόλα αυτά, ο Αυστριακός είπε ότι η W12 είναι το ταχύτερο μονοθέσιο στις συστοιχίες αγώνα - δηλαδή με μεγάλο φορτίο καυσίμου και με σκληρότερα ελαστικά: "Το θετικό είναι ότι φαίνεται να έχουμε ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο σε συνθήκες αγώνα. Αυτό ίσχυε και στο Μπαχρέιν και στην Ίμολα, θα έλεγα ότι είναι ξεκάθαρα το ταχύτερο αυτοκίνητο. Τώρα πρέπει απλά να τακτοποιήσουμε την απόδοσή μας στις δοκιμές κατάταξης".

Τέλος, σχολιάζοντας το γεγονός ότι ο Χάμιλτον ηγείται στο πρωτάθλημα οδηγών (με διαφορά 1 βαθμού) από τον Φερστάπεν και η Mercedes στους κατασκευαστές (με 7 βαθμούς) από την RBR, ο Βολφ κατέληξε: "Οι αντίπαλοί μας δεν αξιοποίησαν στο έπακρο την ευκαιρία που τους δώσαμε, κι έτσι απρόσμενα ηγούμαστε και στα δύο πρωταθλήματα. Ο αγώνας της Ίμολα ήταν τόσο τρελός που σε ορισμένα σημεία αισθανόμαστε ότι δεν θα κερδίσαμε ούτε έναν βαθμό".

Το τελευταίο σενάριο διαφαινόταν σαν ενδεχόμενο τη στιγμή που ο Χάμιλτον βρισκόταν στην αμμοπαγίδα της Τόζα, με το πρώτο του οδηγικό λάθος μετά από καιρό. Λάθος που, ωστόσο, δεν του κόστισε, καθώς ο Βρετανός ευνοήθηκε από τη διακοπή του αγώνα λόγω του ατυχήματος Μπότας-Ράσελ.

Σύμφωνα με τον Ζακ Βιλνέβ, το πρώτο λάθος του Χάμιλτον μετά από αρκετά χρόνια έγινε επειδή ο πρωταθλητής, επίσης μετά από χρόνια, νιώθει πίεση: "Είδαμε στην Ίμολα ότι ο Λιούις έχει χάσει τη συνήθεια να παίρνει μεγάλα ρίσκα. Αλλά πρέπει να το κάνει τώρα, διότι σε αντίθεση με τα προηγούμενα χρόνια τώρα έχει έναν αντίπαλο σε ισάξιο εξοπλισμό, που οδηγεί για άλλη ομάδα", δήλωσε ο Καναδός πρωταθλητής του 1997.

Πηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου