Doumas: "PAOK stadium ready for 2023, upgrade of the whole area"
Architect Takis Doumas spoke to a radio station giving new details on the new PAOK stadium, estimating it would be ready in 2023.
At the same time, it was mentioned in the Special Spatial Planning (SPA) folder, while noting that the new stadium would mean upgrading the entire area.
In detail what he said on Focus FM 103.6:
The envelope of the New Tuba Special Spatial Plan includes the siting study and traffic approach with the Kleanthus underground and an underground construction, a footbridge, in Asia Minor.
PAOK owned 30 acres and another 30 acres were given to the surrounding area. These include a three-acre park opposite the Asia Minor Stadium, which we want to serve as a checking point for the new stadium on this side. Make a specially designed area with ramps and stairs leading to the entrance to the stadium.
Also, King Adamidou behind the doors 5-6 from the height of Door 4 is proposed to be pedestrianized. The purpose of the traffic study is to stop traffic on any road around Tuba on race days.
There are plans to create a total of 700 underground parking spaces. The 450 sites will be where the Cleanthus basement will end and another 350 at Papailiaki with Lambraki next to the IKA.
I believe that the new stadium will be completed with the Thessaloniki Metro, that is, in 2023. And I say this because we calculate that the majority of the fans in the new stadium will move with the Metro from Papafi and other means. Public Transportation. Of the 30,000 people who come to Tuba, only 10 to 12,000 travel by car and park more than 750 meters, so all of them can come by public transport to the new stadium.
The surrounding area of Tuba will be a free open space for pedestrians and bicycles. The courtyard of the Clementus schools may also be formed.
A very optimistic scenario for CCS approval is the end of the year and a moderate scenario is the first months of the new year. However, I think it would be easier to get ECS approval than the Kaftantzoglio issue, without knowing the details.
The capacity of the new stadium will be determined by the architectural design. The carrying capacity of the stadium area during the four hours of a race is 41,926 seats, as indicated in the dossier. The number ... came out by accident. Carrying capacity means spectators in the stands, but also those who are at the same time e.g. at a wedding at the Church of St. Barbara and the cafes around the stadium. I do not think, however, without my own issue, that the new stadium may have a capacity of 41,926 seats. As a size I consider them to be the same size as today's 150 meters wide and 200 meters long.
The question is not whether we will have a new stadium of 30,000 seats or larger, but a new stadium that will operate all day seven days a week, upgrading the entire area, with conference and exhibition spaces, museums, boutiques and a commercial center. An accidental example may be that adidas or other sports companies have places to promote their products.
PAOK and Thessaloniki are pioneering the new Toumba, in the sense that AEK is preparing to enter a new stadium that is already old, in terms of philosophy and operation.
*** Δούμας: «Έτοιμο το 2023 το γήπεδο του ΠΑΟΚ, αναβάθμιση όλης της περιοχής»
Ο αρχιτέκτονας Τάκης Δούμας, μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό, δίνοντας νέες λεπτομέρειες σχετικά με το νέο γήπεδο του ΠΑΟΚ, εκτιμώντας πως θα είναι έτοιμο το 2023.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στον φάκελο του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ), ενώ σημείωσε πως το νέο γήπεδο, θα σημάνει την αναβάθμιση ολόκληρης της περιοχής.
Αναλυτικά τα όσα είπε στον Focus FM 103,6 :
Ο φάκελος του ειδικού χωρικού σχεδίου της νέας Τούμπας περιλαμβάνει την μελέτη χωροθέτησης και την κυκλοφοριακή προσέγγιση με την υπογειοποίηση της Κλεάνθους και μία υπέργεια κατασκευή, μία πεζογέφυφα, στην Μικράς Ασίας.
Ο ΠΑΟΚ είχε ιδιοκτησία 30 στρεμμάτων και άλλα 30 στρέμματα του παραχωρήθηκαν στον περιβάλλοντα χώρο. Σ’ αυτά συμπεριλαμβάνεται και ένα παρκάκι μία έκταση τριών στρεμμάτων απέναντι από το γήπεδο στην Μικράς Ασίας, το οποίο θέλουμε να λειτουργεί ως τσέκινκ πόιντ του νέου γηπέδου σ’ αυτή την πλευρά. Να γίνει ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος με ράμπες και σκάλες που θα καταλήγουν στην είσοδο του γηπέδου.
Επίσης, η Βασιλέως Αδαμίδου πίσω από τις θύρες 5-6 από το ύψος της Θύρας 4 προτείνεται να πεζοδρομηθεί. Στόχος της κυκλοφοριακής μελέτης είναι τις ημέρες των αγώνων να μην διακόπτεται η κυκλοφορία σε κανένα δρόμο γύρω από την Τούμπα.
Υπάρχει η πρόβλεψη να δημιουργηθούν συνολικά 700 υπόγειες θέσεις πάρκινγκ. Οι 450 θέσεις θα βρίσκονται στο σημείο όπου θα καταλήγει η υπογειοποίηση της Κλεάνθους και άλλες 350 στην Παπαηλιάκι με Λαμπράκη δίπλα στο ΙΚΑ.
Πιστεύω ότι το νέο γήπεδο θα ολοκληρωθεί μαζί με το Μετρό Θεσσαλονίκης, δηλαδή, κατά το 2023. Και το λέω αυτό, γιατί υπολογίζουμε πως η μετακίνηση της πλειοψηφίας των φιλάθλων στο νέο γήπεδο θα γίνεται με το Μετρό από την στάση Παπάφη και με τα άλλα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Από τις 30.000 κόσμου που έρχεται στη Τούμπα μόνο οι 10 με 12 χιλιάδες μετακινούνται με το αυτοκίνητό τους και παρκάρουν σε απόσταση άνω των 750 μέτρων, άρα, όλοι αυτοί μπορούν να έρχονται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στο νέο γήπεδο.
Ο περιβάλλον χώρος της Τούμπας θα είναι ένας ελεύθερος ενιαίος χώρος για κίνηση των πεζών και των ποδηλάτων. Ενδέχεται να διαμορφωθεί και η αυλή των σχολείων της Κλεάνθους.
Ένα πάρα πολύ αισιόδοξο σενάριο για την έγκριση του ΕΧΣ είναι το τέλος του έτους και ένα μέτριο σενάριο είναι οι πρώτοι μήνες του νέου έτους. Πάντως, θεωρώ ότι πιο εύκολα θα λυθεί η έγκριση του Ε.Χ.Σ παρά το θέμα του Καυταντζογλείου, χωρίς να ξέρω λεπτομέρειες.
Η χωρητικότητα του νέου γηπέδου θα προκύψει από το αρχιτεκτονικό σχέδιο. Η φέρουσα ικανότητα της περιοχής του γηπέδου στις τέσσερις ώρες ενός αγώνα είναι 41.926 θέσεις, όπως αναφέρεται και στον φάκελο. Το νούμερο… βγήκε τυχαία. Φέρουσα ικανότητα εννοούμε τους θεατές στις κερκίδες, αλλά και όσους θα βρίσκονται την ίδια ώρα π.χ. σε έναν γάμο στην εκκλησία της Αγίας Βαρβάρας και στις καφετέριες γύρω από το γήπεδο. Δεν νομίζω, πάντως, χωρίς να είναι δικό μου θέμα, ότι μπορεί να έχει το νέο γήπεδο χωρητικότητα 41.926 θέσεων. Ως μέγεθος θεωρώ ότι θα είναι ίδιων διαστάσεων με το σημερινό 150 μέτρα πλάτος και 200 μήκος.
Το θέμα δεν είναι εάν θα έχουμε ένα καινούργιο γήπεδο 30.000 θέσεων, ή μεγαλύτερο, αλλά ένα νέο γήπεδο που θα λειτουργεί όλη την ημέρα επί εφτά ημέρες την εβδομάδα, αναβαθμίζοντας το σύνολο της περιοχής, με συνεδριακούς και εκθεσιακούς χώρους, μουσεία, μπουτίκ και ενός εμπορικού κέντρου. Ένα τυχαίο παράδειγμα μπορεί η adidas ή άλλες αθλητικές εταιρείες να έχουν χώρους για να προωθούν τα προϊόντα τους.
Ο ΠΑΟΚ και η Θεσσαλονίκη με την νέα Τούμπα πρωτοπορούν, υπό την έννοια ότι η ΑΕΚ ετοιμάζεται να μπει σε ένα νέο γήπεδο που είναι ήδη παλιό, από άποψη φιλοσοφίας και λειτουργίας.
Πηγή: Sportime.gr
Architect Takis Doumas spoke to a radio station giving new details on the new PAOK stadium, estimating it would be ready in 2023.
At the same time, it was mentioned in the Special Spatial Planning (SPA) folder, while noting that the new stadium would mean upgrading the entire area.
In detail what he said on Focus FM 103.6:
The envelope of the New Tuba Special Spatial Plan includes the siting study and traffic approach with the Kleanthus underground and an underground construction, a footbridge, in Asia Minor.
PAOK owned 30 acres and another 30 acres were given to the surrounding area. These include a three-acre park opposite the Asia Minor Stadium, which we want to serve as a checking point for the new stadium on this side. Make a specially designed area with ramps and stairs leading to the entrance to the stadium.
Also, King Adamidou behind the doors 5-6 from the height of Door 4 is proposed to be pedestrianized. The purpose of the traffic study is to stop traffic on any road around Tuba on race days.
There are plans to create a total of 700 underground parking spaces. The 450 sites will be where the Cleanthus basement will end and another 350 at Papailiaki with Lambraki next to the IKA.
I believe that the new stadium will be completed with the Thessaloniki Metro, that is, in 2023. And I say this because we calculate that the majority of the fans in the new stadium will move with the Metro from Papafi and other means. Public Transportation. Of the 30,000 people who come to Tuba, only 10 to 12,000 travel by car and park more than 750 meters, so all of them can come by public transport to the new stadium.
The surrounding area of Tuba will be a free open space for pedestrians and bicycles. The courtyard of the Clementus schools may also be formed.
A very optimistic scenario for CCS approval is the end of the year and a moderate scenario is the first months of the new year. However, I think it would be easier to get ECS approval than the Kaftantzoglio issue, without knowing the details.
The capacity of the new stadium will be determined by the architectural design. The carrying capacity of the stadium area during the four hours of a race is 41,926 seats, as indicated in the dossier. The number ... came out by accident. Carrying capacity means spectators in the stands, but also those who are at the same time e.g. at a wedding at the Church of St. Barbara and the cafes around the stadium. I do not think, however, without my own issue, that the new stadium may have a capacity of 41,926 seats. As a size I consider them to be the same size as today's 150 meters wide and 200 meters long.
The question is not whether we will have a new stadium of 30,000 seats or larger, but a new stadium that will operate all day seven days a week, upgrading the entire area, with conference and exhibition spaces, museums, boutiques and a commercial center. An accidental example may be that adidas or other sports companies have places to promote their products.
PAOK and Thessaloniki are pioneering the new Toumba, in the sense that AEK is preparing to enter a new stadium that is already old, in terms of philosophy and operation.
*** Δούμας: «Έτοιμο το 2023 το γήπεδο του ΠΑΟΚ, αναβάθμιση όλης της περιοχής»
Ο αρχιτέκτονας Τάκης Δούμας, μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό, δίνοντας νέες λεπτομέρειες σχετικά με το νέο γήπεδο του ΠΑΟΚ, εκτιμώντας πως θα είναι έτοιμο το 2023.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στον φάκελο του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ), ενώ σημείωσε πως το νέο γήπεδο, θα σημάνει την αναβάθμιση ολόκληρης της περιοχής.
Αναλυτικά τα όσα είπε στον Focus FM 103,6 :
Ο φάκελος του ειδικού χωρικού σχεδίου της νέας Τούμπας περιλαμβάνει την μελέτη χωροθέτησης και την κυκλοφοριακή προσέγγιση με την υπογειοποίηση της Κλεάνθους και μία υπέργεια κατασκευή, μία πεζογέφυφα, στην Μικράς Ασίας.
Ο ΠΑΟΚ είχε ιδιοκτησία 30 στρεμμάτων και άλλα 30 στρέμματα του παραχωρήθηκαν στον περιβάλλοντα χώρο. Σ’ αυτά συμπεριλαμβάνεται και ένα παρκάκι μία έκταση τριών στρεμμάτων απέναντι από το γήπεδο στην Μικράς Ασίας, το οποίο θέλουμε να λειτουργεί ως τσέκινκ πόιντ του νέου γηπέδου σ’ αυτή την πλευρά. Να γίνει ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος με ράμπες και σκάλες που θα καταλήγουν στην είσοδο του γηπέδου.
Επίσης, η Βασιλέως Αδαμίδου πίσω από τις θύρες 5-6 από το ύψος της Θύρας 4 προτείνεται να πεζοδρομηθεί. Στόχος της κυκλοφοριακής μελέτης είναι τις ημέρες των αγώνων να μην διακόπτεται η κυκλοφορία σε κανένα δρόμο γύρω από την Τούμπα.
Υπάρχει η πρόβλεψη να δημιουργηθούν συνολικά 700 υπόγειες θέσεις πάρκινγκ. Οι 450 θέσεις θα βρίσκονται στο σημείο όπου θα καταλήγει η υπογειοποίηση της Κλεάνθους και άλλες 350 στην Παπαηλιάκι με Λαμπράκη δίπλα στο ΙΚΑ.
Πιστεύω ότι το νέο γήπεδο θα ολοκληρωθεί μαζί με το Μετρό Θεσσαλονίκης, δηλαδή, κατά το 2023. Και το λέω αυτό, γιατί υπολογίζουμε πως η μετακίνηση της πλειοψηφίας των φιλάθλων στο νέο γήπεδο θα γίνεται με το Μετρό από την στάση Παπάφη και με τα άλλα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Από τις 30.000 κόσμου που έρχεται στη Τούμπα μόνο οι 10 με 12 χιλιάδες μετακινούνται με το αυτοκίνητό τους και παρκάρουν σε απόσταση άνω των 750 μέτρων, άρα, όλοι αυτοί μπορούν να έρχονται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στο νέο γήπεδο.
Ο περιβάλλον χώρος της Τούμπας θα είναι ένας ελεύθερος ενιαίος χώρος για κίνηση των πεζών και των ποδηλάτων. Ενδέχεται να διαμορφωθεί και η αυλή των σχολείων της Κλεάνθους.
Ένα πάρα πολύ αισιόδοξο σενάριο για την έγκριση του ΕΧΣ είναι το τέλος του έτους και ένα μέτριο σενάριο είναι οι πρώτοι μήνες του νέου έτους. Πάντως, θεωρώ ότι πιο εύκολα θα λυθεί η έγκριση του Ε.Χ.Σ παρά το θέμα του Καυταντζογλείου, χωρίς να ξέρω λεπτομέρειες.
Η χωρητικότητα του νέου γηπέδου θα προκύψει από το αρχιτεκτονικό σχέδιο. Η φέρουσα ικανότητα της περιοχής του γηπέδου στις τέσσερις ώρες ενός αγώνα είναι 41.926 θέσεις, όπως αναφέρεται και στον φάκελο. Το νούμερο… βγήκε τυχαία. Φέρουσα ικανότητα εννοούμε τους θεατές στις κερκίδες, αλλά και όσους θα βρίσκονται την ίδια ώρα π.χ. σε έναν γάμο στην εκκλησία της Αγίας Βαρβάρας και στις καφετέριες γύρω από το γήπεδο. Δεν νομίζω, πάντως, χωρίς να είναι δικό μου θέμα, ότι μπορεί να έχει το νέο γήπεδο χωρητικότητα 41.926 θέσεων. Ως μέγεθος θεωρώ ότι θα είναι ίδιων διαστάσεων με το σημερινό 150 μέτρα πλάτος και 200 μήκος.
Το θέμα δεν είναι εάν θα έχουμε ένα καινούργιο γήπεδο 30.000 θέσεων, ή μεγαλύτερο, αλλά ένα νέο γήπεδο που θα λειτουργεί όλη την ημέρα επί εφτά ημέρες την εβδομάδα, αναβαθμίζοντας το σύνολο της περιοχής, με συνεδριακούς και εκθεσιακούς χώρους, μουσεία, μπουτίκ και ενός εμπορικού κέντρου. Ένα τυχαίο παράδειγμα μπορεί η adidas ή άλλες αθλητικές εταιρείες να έχουν χώρους για να προωθούν τα προϊόντα τους.
Ο ΠΑΟΚ και η Θεσσαλονίκη με την νέα Τούμπα πρωτοπορούν, υπό την έννοια ότι η ΑΕΚ ετοιμάζεται να μπει σε ένα νέο γήπεδο που είναι ήδη παλιό, από άποψη φιλοσοφίας και λειτουργίας.
Πηγή: Sportime.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου