Why Malaysia headed by F1;
To 2018 will be the last year that the circuit of Sepang will host the F1 race, as decided by the government.
Being
a national vision for the development of Malaysia, the circuit of
Sepang started to host the F1 races since 1999. Alongside the Petronas,
the largest petrochemical company in the country, has invested huge sums
in the acquisition and support groups, being still the main sponsor of Mercedes. The most successful team of recent years.
However Malaysia, according to the statement of the Government
Minister of Tourism and Culture Nazran Abdul Aziz, will not renew the
contract it has with the F1 and expires in 2018.
For almost a month, government officials and shareholders of the track had discussions about the future of F1 in the country. According to the report, the organizational costs of the games has
increased tenfold, while revenues have fallen significantly, both
tickets, and from television rights.
As stated by the Minister of Tourism "The contract is in force from 2016 to 2018 with the F1 will not be renewed. The
public interest for F1 is reduced year by year, while the
organizational costs has increased tenfold since I started racing. We spend more about $ 97 million for each match. "
The problem however is not only in Malaysia. Overall, the F1 has theme popularity. Especially
in non-traditional organizational countries such as M. East and China,
the attendance of the public and the viewing is disappointing. Only
recently, the head of F1 Bernie Ecclestone admitted that Singapore has
put the issue of non-extension of the contract match tournament, which
ends in 2017. He even believes that there will eventually renewed.
=== Γιατί φεύγει η Μαλαισία από την F1;
To 2018 θα είναι η τελευταία χρονιά που η πίστα της Σεπάνγκ θα φιλοξενήσει αγώνα της F1, όπως αποφάσισε η κυβέρνηση της χώρας.
Αποτελώντας
ένα εθνικό όραμα για την ανάπτυξη της Μαλαισίας, η πίστα της Σεπάνγκ
ξεκίνησε να φιλοξενεί αγώνες της F1 από το 1999. Παράλληλα η Petronas, η
μεγαλύτερη πετροχημική εταιρεία της χώρας, επένδυσε τεράστια ποσά στην
εξαγορά και υποστήριξη ομάδων, αποτελώντας ακόμα και σήμερα τον κεντρικό
χορηγό της Mercedes. Της πιο πετυχημένης ομάδας των τελευταίων ετών.
Ωστόσο η Μαλαισία, σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργού Τουρισμού και Πολιτισμού της κυβέρνησης Ναζρί Αμπντούλ Αζίζ, δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιο που έχει με την F1 και λήγει το 2018.
Εδώ και περίπου ένα μήνα, κυβερνητικοί αξιωματούχοι και μέτοχοι της πίστας είχαν συζητήσεις για το μέλλον της F1 στη χώρα τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το κόστος διοργάνωσης των αγώνων έχει δεκαπλασιαστεί, ενώ τα έσοδα έχουν μειωθεί σημαντικά, τόσο από τα εισιτήρια, όσο και από τα τηλεοπτικά δικαιώματα.
Όπως δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού «Το συμβόλαιο που ισχύει από το 2016 και έως το 2018 με την F1 δεν θα ανανεωθεί. Τα ενδιαφέρον του κοινού για την F1 μειώνεται χρόνο με το χρόνο, ενώ το οργανωτικό κόστος έχει δεκαπλασιαστεί από τότε που ξεκίνησαν οι αγώνες. Ξοδεύουμε πλέον περίπου 97.000.000 δολάρια για κάθε αγώνα».
Το πρόβλημα ωστόσο δεν είναι μόνο της Μαλαισίας. Συνολικά η F1 έχει θέμα δημοτικότητας. Ειδικά στις μη παραδοσιακές οργανωτικά χώρες, όπως στη Μ. Ανατολή και στην Κίνα, η προσέλευση του κοινού και η τηλεθέαση είναι απογοητευτικές. Πρόσφατα μάλιστα, ο επικεφαλής της F1 Μπέρνι Έκλεστοουν παραδέχτηκε ότι και στη Σιγκαπούρη έχει τεθεί το ζήτημα της μη επέκτασης του συμβολαίου διοργάνωσης αγώνα, που λήγει το 2017. Ο ίδιος μάλιστα, πιστεύει ότι δεν θα ανανεωθεί τελικά.
Πηγή: Gazzetta
Ωστόσο η Μαλαισία, σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργού Τουρισμού και Πολιτισμού της κυβέρνησης Ναζρί Αμπντούλ Αζίζ, δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιο που έχει με την F1 και λήγει το 2018.
Εδώ και περίπου ένα μήνα, κυβερνητικοί αξιωματούχοι και μέτοχοι της πίστας είχαν συζητήσεις για το μέλλον της F1 στη χώρα τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το κόστος διοργάνωσης των αγώνων έχει δεκαπλασιαστεί, ενώ τα έσοδα έχουν μειωθεί σημαντικά, τόσο από τα εισιτήρια, όσο και από τα τηλεοπτικά δικαιώματα.
Όπως δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού «Το συμβόλαιο που ισχύει από το 2016 και έως το 2018 με την F1 δεν θα ανανεωθεί. Τα ενδιαφέρον του κοινού για την F1 μειώνεται χρόνο με το χρόνο, ενώ το οργανωτικό κόστος έχει δεκαπλασιαστεί από τότε που ξεκίνησαν οι αγώνες. Ξοδεύουμε πλέον περίπου 97.000.000 δολάρια για κάθε αγώνα».
Το πρόβλημα ωστόσο δεν είναι μόνο της Μαλαισίας. Συνολικά η F1 έχει θέμα δημοτικότητας. Ειδικά στις μη παραδοσιακές οργανωτικά χώρες, όπως στη Μ. Ανατολή και στην Κίνα, η προσέλευση του κοινού και η τηλεθέαση είναι απογοητευτικές. Πρόσφατα μάλιστα, ο επικεφαλής της F1 Μπέρνι Έκλεστοουν παραδέχτηκε ότι και στη Σιγκαπούρη έχει τεθεί το ζήτημα της μη επέκτασης του συμβολαίου διοργάνωσης αγώνα, που λήγει το 2017. Ο ίδιος μάλιστα, πιστεύει ότι δεν θα ανανεωθεί τελικά.
Πηγή: Gazzetta
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου