ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2024

Ράτσα: «Ήθελα να βάλω το λιθαράκι μου στην ιστορία του Ολυμπιακού, να είμαστε μια ομάδα που θα τη φοβάται ο κόσμος»

Ratsa: "I wanted to put my little stone in the history of Olympiakos, to be a team that the world will fear"

The new forward of Olympiakos, Ivana Ratsa, spoke to EOK WebRadio.

He said in detail:

On the reason he went to Olympiacos: "I know a lot about Olympiacos, that's why I came here. It is a big club, known all over Europe. I believed in the coach's philosophy. I also know the girls, my new teammates and the staff, I was in Greece for many years. I believe in our team, in our roster, so I also wanted to put my "stone" in the club's history. I missed Greece too. Also, it is a bigger motivation that this year is the 100th anniversary of Olympiakos. That's how I made the decision to return to Greece. I've been here two weeks, so everything is new to me. I feel safe with my decision. We will see in the future."

Regarding Olympiakos' participation in the Euroleague: "We will give 100% of ourselves. Every match counts in the Euroleague. The level is also very high, the teams are very good, so we want to present the best possible face. Let's present ourselves as competitive, let's be a team that people fear."

On her tenure at Fenerbahce, among the top players in the sport: "I don't believe that she took me back individually. Our practices were better than the race, every day I had to mark Kayla McBride, Brianna Stewart, Emma Mieseman and I was very close with them. It's a different experience, you learn a lot, it's an amazing experience for me. I didn't play as much as I would have liked, but I wouldn't change it."

On whether she has the WNBA on her mind: “I have it on my mind. My priority is the Nationals, because the WNBA is always in the summer. We'll see if there's a gap for me to go and try the WNBA."

About EuroBasket 2025, which will be held in Greece: "I can't wait for this to happen in Greece, so that the world can see how nice women's basketball has become, that it can develop and that little girls can start playing basketball. I like that Greece took over EuroBasket 2025. I hope there will be people and I'm looking forward to it."

On her feelings that it will be held in the country she lives in: "I would say that I am coming... to my home. Greece is my second home, I grew up here, I love it. I think it will be very easy for me. My teammates love Greece, they know Greek, they ask me all the time."

On whether she believed in 2014, when she played for the first time in A1, that she would achieve everything she has achieved along the way: "I didn't believe it, but inside I had the belief that I could do it. It has always been my dream to go to college. I knew from a young age what I wanted to do and I thank God that it came true. I worked a lot. I am happy, proud and pleased with my progress."

On what moment in her career stands out: “I would say the Olympics was a dream come true this summer. This is an incredible experience. And just from the Games you learn a lot. All Nationals were at a very good level. First of all because you are with the National Team of your country, so I would say that."

On what he keeps from this year's Olympic Games: "The Opening Ceremony was a very nice experience. The matches are what I remember and with the girls how hard we worked to achieve our goals. It all had a bittersweet "taste" because we lost to Australia, but I remember the good and the positive."

*** Ράτσα: «Ήθελα να βάλω το λιθαράκι μου στην ιστορία του Ολυμπιακού, να είμαστε μια ομάδα που θα τη φοβάται ο κόσμος»

Η νέα φόργουορντ του Ολυμπιακού, Ιβάνα Ράτσα, μίλησε στo EOK WebRadio.

Αναλυτικά είπε:

Για τον λόγο που πήγε στον Ολυμπιακό: «Γνωρίζω πολλά για τον Ολυμπιακό, γι’ αυτό και ήρθα εδώ. Είναι ένας μεγάλος σύλλογος, γνωστός σε όλη την Ευρώπη. Πίστεψα στη φιλοσοφία του κόουτς. Γνωρίζω και τα κορίτσια, τις νέες μου συμπαίκτριες και τους ανθρώπους του staff, ήμουν πολλά χρόνια στην Ελλάδα. Πιστεύω στην ομάδα μας, στο ρόστερ μας, οπότε ήθελα κι εγώ να βάλω το “λιθαράκι” μου στην ιστορία του συλλόγου. Μου έλειψε και η Ελλάδα. Επίσης, είναι μεγαλύτερο κίνητρο ότι φέτος είναι τα 100 χρόνια του Ολυμπιακού. Έτσι πήρα την απόφαση να γυρίσω στην Ελλάδα. Είμαι εδώ δύο βδομάδες, οπότε όλα είναι καινούργια για εμένα. Νιώθω ασφαλής με την απόφασή μου. Θα δούμε και στο μέλλον».

Για τη συμμετοχή του Ολυμπιακού στην Ευρωλίγκα: «Εμείς θα δώσουμε το 100% τού εαυτού μας. Το κάθε ματς μετράει στην Ευρωλίγκα. Το επίπεδο είναι και πολύ υψηλό, οι ομάδες είναι πάρα πολύ καλές, οπότε θέλουμε να παρουσιάσουμε το καλύτερο δυνατό πρόσωπο. Να παρουσιαστούμε ανταγωνιστικές, να είμαστε μια ομάδα που να τη φοβάται ο κόσμος».

Για τη θητεία της στη Φενέρμπαχτσε, ανάμεσα σε κορυφαίες παίκτριες του αθλήματος: «Δεν πιστεύω πως ατομικά με πήγε πίσω. Οι προπονήσεις μας ήταν καλύτερες απ’ τον αγώνα, είχα κάθε μέρα να μαρκάρω την Κέιλα ΜακΜπράιντ, τη Μπριάνα Στιούαρτ, την Έμμα Μίσεμαν και ήμουν και πολύ κοντά μαζί τους. Είναι άλλη εμπειρία, μαθαίνεις πάρα πολλά, είναι καταπληκτική εμπειρία για ‘μένα. Δεν έπαιξα όσο θα ήθελα, αλλά δε θα το άλλαζα».

Για το αν έχει στο μυαλό της το WNBA: «Το έχω στο μυαλό μου. Προτεραιότητά μου είναι η Εθνική, επειδή είναι πάντα το καλοκαίρι το WNBA. Θα δούμε να υπάρχει ένα κενό να πάω κι εγώ να δοκιμάσω το WNBA».

Για το Ευρωμπάσκετ 2025 που θα διεξαχθεί στην Ελλάδα: «Ανυπομονώ να γίνει αυτό στην Ελλάδα, για να δει και ο κόσμος πόσο ωραίο έχει γίνει το μπάσκετ γυναικών, ότι μπορεί να αναπτυχθεί και να αρχίσουν τα μικρά κορίτσια να παίζουν μπάσκετ. Μου αρέσει που η Ελλάδα ανέλαβε το Ευρωμπάσκετ 2025. Ελπίζω να υπάρχει κόσμος και ανυπομονώ γι’ αυτό».

Για τα συναισθήματά της που θα διεξαχθεί στη χώρα την οποία μένει: «Θα έλεγα ότι έρχομαι… στο σπίτι μου. Η Ελλάδα είναι το δεύτερο σπίτι μου, έχω μεγαλώσει εδώ, την αγαπώ. Πιστεύω θα είναι πολύ εύκολο για ‘μένα. Οι συμπαίκτριές μου αγαπούν την Ελλάδα, ξέρουν ελληνικά, με ρωτούν συνέχεια».

Για το αν πίστευε το 2014 που πρωτοέπαιξε στην Α1 ότι θα κατάφερνε όλα όσα κατάφερε στην πορεία της: «Δεν τα πίστευα, αλλά μέσα μου είχα την πίστη ότι θα μπορούσα να τα κάνω. Πάντα ήταν το όνειρό μου να πάω στο κολλέγιο. Ήξερα από μικρή τι ήθελα να κάνω και ευχαριστώ τον Θεό που πραγματοποιήθηκε. Δούλεψα πολύ. Είμαι χαρούμενη, περήφανη και ευχαριστημένη με την πορεία μου».

Για το ποια στιγμή στην καριέρα της ξεχωρίζει: «Θα έλεγα πως οι Ολυμπιακοί Αγώνες ήταν ένα όνειρο που πραγματοποιήθηκε αυτό το καλοκαίρι. Είναι απίστευτη εμπειρία αυτή. Και μόνο απ’ τους Αγώνες μαθαίνεις πάρα πολλά. Ήταν σε ένα πολύ καλό επίπεδο όλες ο Εθνικές. Πρώτα απ’ όλα επειδή είσαι με την Εθνική της χώρας σου, οπότε θα έλεγα αυτό».

Για το τι κρατάει απ’ τους φετινούς Ολυμπιακούς Αγώνες: «Η Τελετή Έναρξης ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία. Τα ματς είναι αυτά που θυμάμαι και με τα κορίτσια το πόσο σκληρά δουλέψαμε για να πετύχουμε τους στόχους μας. Είχε γλυκόπικρη “γεύση” όλο αυτό επειδή χάσαμε απ’ την Αυστραλία, αλλά θυμάμαι τα καλά και τα θετικά».

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου