ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Σάββατο 17 Αυγούστου 2019

Γκιλιέρμε: "Έχω πανηγυρίσει απίστευτες νίκες με τον Ολυμπιακό"

Gillierme: ​​"I have celebrated incredible victories with Olympiacos"

Gillierme posted an Instagram account of his first year at the Olympics and thanked everyone who helped.


It was August 17, 2018 when Olympiacos announced the acquisition of Guillerme. Today (17/8) a year later it's time for the Brazilian midfielder to take stock of this first year with the reds.

Last year Gilmermei played in 33 games in all competitions and scored four goals and one assists, and this year he already has four goals and two goals.

After all, the 28-year-old Olympian's presence so far is excellent, and as he himself wrote in a post on instagram, he has been completely satisfied with the times he has lived with the reds. In detail what he wrote: "A year at Olympiacos. A time when I learned a lot and lived through new experiences. My family and I have experienced this change intensively and we have had the joy of everyone, players, staff, fans, and team members.

In this time in Greece, I can tell you a lot of stories and things I've gained. I have scored and celebrated incredible wins in this historic club. I thank God and everyone who helped me improve myself in my first year in Greece. "

===Γκιλιέρμε: "Έχω πανηγυρίσει απίστευτες νίκες με τον Ολυμπιακό"

Ο Γκιλιέρμε με ανάρτηση στο Instagram έκανε τον απολογισμό του πρώτου χρόνου παρουσίας του στον Ολυμπιακό και ευχαρίστησε όλους όσους βοήθησαν σε αυτό το διάστημα.

Ήταν 17 Αυγούστου του 2018 όταν ο Ολυμπιακός ανακοίνωνε την απόκτηση του Γκιλιέρμε. Σήμερα (17/8) ένα χρόνο αργότερα ήρθε η ώρα του Βραζιλιάνου μέσου να κάνει τον απολογισμό αυτού του πρώτου χρόνου με τα ερυθρόλευκα.

Πέρσι ο Γκιλιέρμε έπαιξε σε 33 ματς σε όλες τις διοργανώσεις και πέτυχε τέσσερα γκολ δίνοντας και μία αασίστ, ενώ φέτος μετρά ήδη τέσσερις συμμετοχές και δύο γκολ.

Αν μη τι άλλο η μέχρι τώρα παρουσία στον Ολυμπιακό του 28χρονου μέσου είναι εξαιρετική και όπως έγραψε και ο ίδιος σε ανάρτηση που έκανε στο instagram κι εκείνος έχει μείνει απόλυτα ικανοποιημένος από τις στιγμές που έχει ζήσει με τα ερυθρόλευκα. Αναλυτικά όσα έγραψε: "Ένας χρόνος στον Ολυμπιακό. Μία περίοδος που έμαθα πολλά και έζησα νέες εμπειρίες. Εγώ και η οικογένειά μου ζήσαμε έντονα αυτή την αλλαγή και πήραμε χαρά από όλους, παίκτες, προσωπικό, οπαδούς, και υπάλληλους της ομάδας.

Σε αυτή την εποχή στην Ελλάδα, μπορώ να σας πω πολλές ιστορίες και πράγματα που έχω κέρδισει. Έχω σκοράρει και έχω πανηγυρίσει απίστευτες νίκες σε αυτό τον ιστορικό σύλλογο. Ευχαριστώ τον Θεό και όλους που με βοήθησε να βελτιώσω τον εαυτό μου, σε αυτό τον πρώτο μου χρόνο στην Ελλάδα".

Πηγή: Sport 24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου